Звернутися до Департаменту
Опубліковано 28 березня 2024 року о 16:51
Порядок подання звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації
Як звернутися
Подати письмове звернення та запит на отримання публічної інформації до Департаменту можливо будь-яким зручним для Вас способом, зокрема:
- Залишити письмове звернення та запит на отримання публічної інформації у скриньці «Для звернень фізичних та юридичних осіб», яка знаходиться в приміщенні Департаменту (біля охорони). Кореспонденція вилучається зі скриньки кожні дві години упродовж робочого дня.
- Надіслати електронним листом на [email protected].
- Надіслати поштою за адресою: вул. Хрещатик, 32-а, місто Київ, 01001.
У зверненні обов'язково вкажіть таку інформацію:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- місце проживання;
- суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- в електронному зверненні вкажіть e-mail, на який ви бажаєте отримати відповідь (або інші контакти для зв’язку з вами).
Письмовий запит на інформацію має містити:
- ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Увага! Департамент не розглядає анонімні звернення та звернення, з яких неможливо встановити авторство. Якщо у зверненні не вказано ПІБ автора (-ів) та адресу проживання, то такі звернення не беруться до розгляду.
Для запису на прийом зверніться он-лайн в особистому кабінеті або за телефоном:
+38 (044) 202-78-15